TV Samsung UE43CU7172 – Recenze

Samsung UE43CU7172 je moderní televizor, který nabízí vynikající obrazovou kvalitu a široké možnosti připojení. S úhlopříčkou 43 palců (109 cm) se jedná o ideální volbu pro menší místnosti nebo ložnice. Díky technologii Ultra HD rozlišení si užijete každý detail s maximálním ostrosti a jasem. Televizor disponuje také funkcemi Smart TV, díky nimž získáte přístup ke světu online obsahu a aplikacím jako Netflix či YouTube. Navíc je vybaven Wi-Fi modulem, který umožňuje snadné bezdrátové připojení k internetu. Celkově se jedná o skvělou volbu pro ty, kteří hledají moderní televizor s vysokou kvalitou obrazu a širokými možnostmi propojení s dalšími zařízen

Vynikající obraz a široké připojení – Samsung UE43CU7172

S jeho 43palcovou úhlopříčkou si můžete užít skvělého zážitku ze sledování oblíbených filmů či seriálů s detailním a ostrým obrazem. Díky technologii Ultra HD rozlišení se každý pixel stává živým a realistickým, což umocňuje dojem ze sledovaného obsahu. Navíc je tento televizor vybaven funkcemi jako HDR (High Dynamic Range) nebo PurColor, které zajišťují ještě lepší podání barev a kontrastu.

Co se týče připojení, Samsung UE43CU7172 disponuje širokou paletou možností. Můžete ho propojit s dalšími zařízeními pomocí HDMI portu nebo USB konektoru pro snadné sdílením fotografiemi či videi na velkém displeji. Dále máte také možnost bezdrátového připojením prostřednictvím Wi-Fi nebo Bluetooth technologie, což vám umožní streamovat obsah z internetu nebo poslouchat hudbu bez nutnosti používání kabelů. Samozřejmostí je také vestavěný tuner pro přijímání digitálnich televizních vysílání. Celkově lze říci, že Samsung UE43CU7172 je skvělou volbou pro ty, kteří hledají televizor s vynikajícím obrazem a širokými možnostmi připojení.

Moderní televizor s Ultra HD rozlišením a Smart TV funkcemi

Díky svému 43palcovému displeji s vysokým rozlišením si můžete užít každý detail vašich oblíbených filmů, seriálů či her. Obraz je tak ostrý a jasný, že se budete cítit jako součást děje. Navíc díky technologii HDR (High Dynamic Range) jsou barvy ještě živější a kontrast bohatší.

Ale Samsung UE43CU7172 nenabízí pouze skvělou kvalitu obrazu. Díky vestavěnému operačnímu systému Tizen zde najdete i řadu Smart TV funkcí, které vám umožní streamovat obsah z různých online platforem jako Netflix nebo YouTube. Můžete si tak pustit své oblíbené seriály nebo filmy přes internet bez nutnosti dalších zařízení. Televizor má také integrovaný Wi-Fi modul pro snadné připojení k internetu a podporuje hlasové ovládání pomocí asistenta Bixby.

Celkově lze tedy řict, že Samsung UE43CU7172 je skvělou volbou pro ty, kteři hledajíc moderním televizorem s vysokým rozlišením a širokou paletou Smart TV funkcí. S tímto televizorem si můžete užít neuvěřitelný obraz a pohodlné ovládání, které vám umožní přístup k vašemu oblíbenému obsahu z internetu.