TV Samsung QE55S90C – Recenze

Samsung QE55S90C je špičkový televizor, který přináší neuvěřitelnou kvalitu obrazu a zvuku. Tento model disponuje zakřivenou obrazovkou o úhlopříčce 55 palců, která vytváří ohromující vizuální zážitek. Díky technologii Quantum Dot se můžete těšit na živé a realistické barvy s vysokým kontrastem. Navíc je tento televizor vybaven funkcemi jako HDR10+, Ambient Mode nebo One Connect Box, které posouvají vaše sledování televize na novou úroveň. S elegantním designem a intuitivním ovládáním je Samsung QE55S90C skvělou volbou pro každého náročného diváka.

Špičkový televizor s ohromujícím obrazem a zvukem

Díky technologii OLED se můžete těšit na skutečně živé barvy a hluboké černé odstíny, které dodají vašim oblíbeným filmům a seriálům úplně nový rozměr. Obraz je tak ostrý a detailní, že budete mít pocit, jako byste byli přímo uprostřed děje. Navíc tento televizor disponuje i funkcemi pro vylepšení obrazu, jako je například HDR10+, která zajišťuje vyváženou expozici scény a dokonalou reprodukci jasu.

Co se týče zvuku, Samsung QE55S90C nezklame ani ty nejnáročnější posluchače. Systém Dolby Atmos vám umožní zažít prostorový zvuk ve svém obývacím pokoji bez nutnosti dalších reproduktorů či soundbaru. Zvuk bude znít opravdu realisticky a ponoří vás do každého filmového okamžiku či hudebního koncertu.

Celkově lze říct, že Samsung QE55S90C je jedním z nejlepších televizorů na trhu s ohromujícím obrazem i zvukem. Pokud si chcete dopřát skutečně kvalitní zážitek při sledování filmů a seriálů, rozhodně stojí za to investovat do tohoto modelu.

Quantum Dot technologie pro živé barvy a vysoký kontrast

Díky této inovativní technologii jsou barvy na obrazovce neuvěřitelně syté a realistické, což zaručuje skutečně poutavý vizuální zážitek. Navíc Quantum Dot technologie umožňuje také vysoký kontrast mezi světlými a tmavými tóny, čímž se podstatně zlepšuje celková kvalita obrazu. S televizorem Samsung QE55S90C si tak můžete užít každou scénu s maximálním detaily a intenzitou.

Díky Quantum Dot technologii je televizor Samsung QE55S90C schopen reprodukovat širokou paletu barev, která přesahuje možnosti běžných LCD panelů. To znamená, že obrazy na obrazovce mají více nuancí a jsou mnohem autentičtější. Tato pokročilá technologie dokonce umožňuje vykreslování jemných odstínů i ve velmi tmavých scénách, čímž se eliminují problémy s nedostatečnou viditelností ve stinných pasážích filmů nebo seriálů. Televize Samsung QE55S90C je proto ideální volbou pro všechny filmové nadšence a milovníky kvalitního obrazu, kteří si chtějí užít každý detail s maximálním realismem.