TV LG 55QNED823QB – Recenze

LG 55QNED823QB je špičkový televizor, který přináší neuvěřitelnou kvalitu obrazu a zvuku. Tento model disponuje úhlopříčkou 55 palců a využívá revoluční technologii QNED, která kombinuje výhody OLED panelů s LCD podsvícením. Díky tomu se můžete těšit na živé barvy, hluboké černé odstíny a skvělý kontrast. Navíc je tento televizor vybaven pokročilými funkcemi jako například Dolby Vision IQ nebo AI Sound Pro, které zajistí dokonalou audiovizuální zkušenost. S elegantním designem a moderním operačním systémem webOS si LG 55QNED823QB zaslouží pozornost každého náročného diváka.

Špičkový televizor s revoluční technologií QNED

Tato inovativní technologie kombinuje výhody tradičních LCD panelů s pokročilou kvantovou bodovou vrstvou. Díky tomu dosahuje neuvěřitelného kontrastu a živých barev, které zaručují skutečně realistický obraz. Navíc je tento televizor vybaven moderním procesorem Alpha 9 Gen4 AI, který umožňuje dokonalé zpracování obrazu a optimalizaci jasu i barevnosti podle okolního prostředí.

Další vynikající funkcí tohoto modelu je jeho audio systém s Dolby Atmos technologií. Díky němu se divák ponoří do bohatého zvukového prostoru plného detailů a efektů. Televizor LG 55QNED823QB tak poskytuje nejen vizuálně ohromující zážitek, ale i skvělý zvukový doprovod.

S tímto špičkovým televizorem si můžete užít své oblíbené filmy, seriály či sport ve velmi vysokém rozlišení a s maximálním komfortem díky intuitivnímu ovládání pomocí hlasu nebo elegantnímu dálkovému ovladači Magic Remote. Navíc je tento model vybaven nejnovějšími funkcemi jako například podpora HDR formátů, možnost připojení k internetu a streamování obsahu z populárních online platforem či vestavěný tuner pro sledování televizního vysílání ve vysokém rozlišení. LG 55QNED823QB je tak ideálním společníkem pro každého náročného diváka, který si chce užít skutečně dokonalou televizní zábavu.

Dokonalá audiovizuální zkušenost s LG 55QNED823QB

S jeho rozlišením 4K a technologiemi NanoCell a Quantum Dot se můžete těšit na živé a realistické barvy s vysokým kontrastem. Díky pokročilému procesoru α7 Gen4 AI Processor 4K je obraz ostrý, detailní a plynulý i při rychlých akčních scénách. Navíc podpora HDR10 Pro, Dolby Vision IQ a HLG zajistí skvělé podání světelných efektů i ve tmavších scénách.

Co se týče zvuku, LG 55QNED823QB disponuje integrovanou reprodukcí Dolby Atmos, která vytvoří prostorový zvukový projev. Díky tomu budete mít pocit, že jste uprostřed dění dějové linie. Televizor také podporuje AI Sound Pro, což umožňuje optimalizaci zvuku na základě obsahu nebo prostředí vaší místnosti. S funkcemi Bluetooth Surround Ready a WiSA Ready si navíc můžete bezdrátově propojit další reproduktory či soundbary pro ještě lepší poslech.

Celkově lze říci, že LG 55QNED823QB je skutečnou lahůdkou pro milovníky kvalitního obrazu a zvuku. S jeho pokročilými technologiemi a funkcemi si můžete užít dokonalou audiovizuální zkušenost při sledování filmů, seriálů nebo sportovních přenosů. Navíc elegantní design s tenkým rámečkem dodá vaší domácnosti moderní vzhled.